Ветрилата Уансиндзи Изкуството за изработване на ветрила има дълга история в Китай, като ветрилата от пера на дългоопашати фазани се появяват още по време на династия Шан. На китайски йероглифът за ветрило (扇) звучи като йероглифа (善) добър, затова ветрилото носи скрито значение, свързано с доброта, добронамереност, добродетелност и добротворчество, a културата на ветрилата и културата на доброто са свързани от древни времена. Сгъваемите ветрила са не само идеално средство за разхлаждане в летните жеги, но и изящен аксесоар на литераторите в древността, представляващ нагъната на хармоника калиграфска, поетична или друга творба, която те често скривали в ръкава си. Едно ветрило в ръка само с разперването и свиването си придава академичен вид. Ханджоуските сгъваеми ветрила са толкова популярни, колкото и ханджоуската коприна или чая „Драконов кладенец“, като трите често са наричани „трите чудеса на Ханджоу“. По време на династия Южна Сун столицата Ханджоу се превръща в център на сгъваемите ветрила. И до днес в района между улиците Цинтай и Хъфан в Ханджоу има много работилници за изработка на ветрила, затова и районът се нарича „Алея на ветрилата“. Сред древните техники за изработка на сгъваеми ветрила, които са запазени и до днес, навярно най-известната е тази на ветрилата Уансиндзи. Работилницата за ветрила Уансиндзи е създадена през първата година от управлението на цинския император Гуан Сю (1875), като става известна с изработката на ветрила от черна хартия. Ветрилата били намазвани с танин от райска ябълка, който не пропуска дъжда и предпазва хартията да не се деформира под влиянието на слънчевите лъчи, затова за едно такова ветрило казвали, че е като половин чадър. Обръщало се и голямо внимание на украсата на ветрилата. Често се прилагали съчетание от калиграфски техники и техники на рисуване, дърворезба, инкрустация, изрязване и залепяне и това значително повишавало художественото ниво на ветрилото. Още по време на династия Цин ветрилата от черна хартия като типични за Ханджоу изделия били поднасяни като дар в императорския дворец и били наричани „ветрила за даряване в знак на почит“. В миналото много известни майстори на калиграфията и живописта са създавали шедьоври върху ветрилата Уансиндзи и са добавили ценно богатство към съкровищницата на китайската култура. През последните години ветрилата Уансиндзи често се използват като официален подарък за приятели от чужбина и се съхраняват в музеи по целия свят, превръщайки се в мост за културен обмен между Китай и другите страни. На представлението по случай срещата на върха на Г-20 през 2016 година едно огромно ветрило Уансиндзи се разпери бавно на сцената, като привнесе великолепния дух на Изтока и удиви целия свят. През 2008 година технологията за изработка на ветрилата Уансиндзи е включена в Списъка на нематериалното наследство на Китай.